Effie Lada Artist and illustrator : ..Ο μπαμπάς μου, ο υφαντής…..

Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

..Ο μπαμπάς μου, ο υφαντής…..







                          Ο μπαμπάς μου είναι υφαντής…, έτσι απαντούσα  όταν ήμουνα μικρή,  
                         και έτσι έγραφα στις εκθέσεις, για τη δουλειά του πατέρα μου… .                                                                              
                            Ο μπαμπάς  κανονικά ήτανε υφαντουργός, και ανάμεσα στις 
                          μεγάλες μπομπίνες με τα νήματα, στους αργαλειούς,
                          στα χνούδια  που αιωρούνταν στον αέρα, 
                         στα δεκάδες μέτρα υφαντών,... εγώ μεγάλωνα…. μεγάλωνα… μεγάλωνα….
                       …και ο μπαμπάς ύφαινε..., ύφαινε..και όλο ύφαινε....
                        αγάπη, τρυφερότητα, ιδέες, μοίρασμα, και.. πάλι πολύ αγάπη…,
                            και περισσότερη αγάπη... κι εκεί μεγάλωνα...                 
                         ...και... ύφαινε…. κι εγώ μεγάλωνα….και ύφαινε... και μεγάλωνα....
                  
                                 Ο μπαμπάς μου ήταν υφαντής…..


1 σχόλιο: